Csatlakozz Te is!

Miről szól a blog?

Mi próbáljuk megérteni a minket körülvevő világot. A tudást felhasználhatjuk arra, hogy fejlődjünk, anyagilag jobb helyzetbe kerüljünk vagy megőrizzük egészségünket, ne hagyjuk, hogy átverjenek minket! Úgy érzed Te is hozzá tudsz rakni valamit? Van egy érdekes történeted vagy témajavaslatod? Érdeklődéssel várom leveledet: mpeter0725@gmail.com

Ingyenes és hasznos

Különösen ajánlott

A remény hal meg utoljára

2012.06.19. 20:10 Moszi0725

Öt éve kezdődött. Annyira fájt a derekam hátul, hogy napokig szinte az ágyból sem tudtam felkelni. Pár nap után az orvos azt mondta, hogy a gerinc csigolyáim egy ponton kicsit el vannak csúszva befelé, könnyen ki is lehet tapintani, valószínűleg az izmokra így nagyobb terhelés jut, most begyulladtak, ezért a nagy fájdalom. Pihentessem, szedjek fájdalomcsillapítót.
Akkor megváltozott az életem, soha többet nem tudtam felszabadultam mozogni, óvatosabbnak kellett lennem nehogy meghúzódjon, változtatni a napi ritmuson, a beidegződött mozgásokon. Igazán nem segített a fizikoterápia sem. A csigolyáim el vannak csúszva és így is maradnak. A műtét csak legvégső esetben jöhetne szóba. El kellett fogadnom hogy az orvosok nem tudnak segíteni, ezt igazán megszüntetni, csak kezelni a tüneteket.
Végül a félelmem már az alternatív gyógyászat felé terelt. Ártani nem árthat, gondoltam. Soha előtte nem próbáltam semmi ilyesmit. Ekkor egy ismerősöm ajánlott egy-két biorezonanciás valami kvantum készüléket. Ezek vitalizálnak, rábírják a szervezetet hogy gyógyítsa meg önmagát, vagy feltérképezik a testem összes problémáját, a test aurája és a Föld aurája közötti kölcsönhatást javítják, helyreállítják a biorezgéseimet, de 20000 féle homeopátiás szer rezgéseit is be tudják vinni a testbe. Ez biztos tud legalább valamit ha 20 évnyi kutatáson alapul és mindent képes gyógyítani!

emost scio.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A valóság elrettentő, bele sem merek gondolni hogy nem lehet egyszerűen meggyógyítani. Menekülök. Elkeseredésemben nem akarom elhinni amit a józan ész diktál, például hogy az EMOST módszernél ajánlott publikációk közül egyetlen egyet sikerült megtalálnom, illetve mostmár kettőt, de olyan folyóiratban, aminek impakt faktora 0,73 (Összehasonlításképpen az én első publikációm 5 feletti volt). Ebben egyedül csak a fantomfájdalomról van szó és csak 15 főt vizsgáltak eléggé megkérdőjelezhetően. A többi csak feltételezett hatás lehet és egyáltalán nincs bizonyítva. Vagy hogy az epidemiológia az nem valami bőrrel kapcsolatos dolgot jelent, hanem a statisztikát. De kérdezhetném azt is hogy ha ez a kütyü tényleg megváltoztatja a sejtek falának két oldalán a természetes ion koncentrációkat, az tényleg jó nekem? És egyáltalán hol van bizonyítva hogy megteszi? Ott a SCIO készülék. Ez tényleg a másodperc ezredrésze alatt képes lenne több száz milliárdnyi sejtből információt nyerni, feldolgozni és mindegyiknek külön-külön a helyes rezgéseket kiválasztani majd visszaküldeni? Hol van bizonyítva vagy hogyan vizsgálták a végtelen univerzum és több mint 12000 molekula rezgéseinek kölcsönhatását? Nem baj hogy a 20 éves kutatói munkának nyomát sem találtam? Pedig tudom hogy keressem! De ha létezik, miért nem rakják oda a linket, hogy az elvetemültek -ha akarják- megnézhessék? A homeopátiáról pedig tudjuk mi a véleményem. Nagyon hiányoznak a tényleges bizonyítékok, de legalább jól el vagyunk látva olyan csodálatos megmagyarázhatatlan szavakkal, mint például biofeedback harmonizálás, elnézést: Biofeedback harmonizálás. Mindettől függetlenül jól kinéző szabadalmi védelmet egy névre természetesen be lehet jegyeztetni.

De ki kell próbálnom, lehet hogy működik! Veszni hagynám a lehetőséget? Ha már kifizetek 10000 forintot egy alkalomra, biztos működik. De biztos megmagyarázom magamnak hogy működik, mert elismerni a valóságot nem könnyű és menekülök előle. Lehet hogy annyira hiszek benne hogy működnie kell, hogy így fogom érezni. Lehet hogy Mari néni is csak azt akarja hinni hogy működik, vagy nem ismerné be előttem hogy átverték. Lehet hogy az ember már attól jobban érzi magát hogy kedvesek vele és foglalkoznak vele. Nem tudom, de ha ennyire elterjedt, kipróbálom, végül is a remény hal meg utoljára!

A bejegyzés trackback címe:

https://ertelmesen.blog.hu/api/trackback/id/tr144598953

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Smooth binary 2012.06.20. 00:21:51

Most komolyan segítséget keresel vagy ez csak egy olyan savazós írás az áltudományokról?

Moszi0725 · http://ertelmesen.blog.hu 2012.06.20. 06:42:46

@Smooth binary: Meglepődnél ha igen? Így én is! Ezt írtam a Facebook oldalra:"Ma Magyarországon több tízezer ember érez hasonlóan és a csodaszerek, csodakütyük, az áltudomány, az átverés felé menekül! Ezúton is jó egészséget kívánok Nektek és amellett hogy mindenki döntse el mi jó neki, ne hagyjátok magatokat átverni!"
Attól függetlenül hogy az első két bekezdés igaz rám, nem ezek közt keresem a megoldást, jól vagyok, csak egy ilyen hangvételű cikket is szerettem volna írni, elég sok tanulság van benne szerintem. Nem hibáztatom az embereket akiket át lehet verni, honnan kéne tudniuk? Remélem ezután már tudják, legalább az én véleményem!

Smooth binary 2012.06.20. 21:02:27

@Moszi0725: Ezt a problémát én is megélltem. Az ülő életnód hátránya :-(
Csontkovácsot próbáltál már?
süti beállítások módosítása